loading...
بزرگترین پورتال سرگرمی
619 بازدید : 282 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)
تهیه شده توسط بزرگترین پورتال سرگرمی



مت مورگان به تازگی به 102.5 FM Beart، ترویج این آخر هفته را نشان می دهد خانه در تگزاس صحبت کرد و وضعیت خود را با شرکت مورد بحث است. مورگان گفت: وجود دارد: "بسیاری از شایعات" در اطراف او و است که وقت خود را در شرکت "ممکن است آمدن به پاس ...

او گفت: "من قصد ندارم به انکار است که،". "من احساس نمی مانند من به آنچه من قرار TNA. مورگان گفت: او "نهایی سر ترنر در TNA بود و ادعا کرد که او خسته از هویج به عنوان جهانی" آویزان در مقابل چهره من است. "

مورگان گفت: قرارداد خود را TNA در حال آمدن است تا به زودی و با که این شرکت دارای بهترین فهرستی در کشتی، اشاره کرد که «گوشت گاو من با این شرکت است." او اشاره کرد که او ظاهر می شود در خانه نگه دارید تا تعهدات خود را به TNA را نشان می دهد.

یکی از منبع استعداد در TNA که اشاره کرد که مورگان "فکر می کند او یک ستاره بزرگتر از او است" و ادامه داد: "چه او صادقانه فکر می کنم او را در WWE به این اتفاق می افتد؟ اواسط carder در بهترین حالت". یادداشت های منبع که TNA خواهد شد به احتمال زیاد راه با او را به عنوان او بنا به گزارش با لابی مدیریت TNA برای جمع آوری پرداخت ها و برنامه های خلاق است که او را در تصویر رویداد اصلی قرار داده است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من 619 مدير سايت هستم و از كاربران عزيز خواهشمندم در هنگام ورود به سايت عضو شوند تا از مطالب بيشتري بهره برند اين سايت به تاريخ 27/1/1390 ثبت شده است. منتظر نظرات شما هستم ، در صورت تبادل لينك از منو (تبادل لينك) استفاده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 456
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 295
  • بازدید سال : 19,027
  • بازدید کلی : 560,629
  • کدهای اختصاصی
    Next P.P.V